tiistai 24. kesäkuuta 2014

Naisten metsästysvaatemallistot

Listasin nyt ekana mieleen tulevia vaatemerkkejä, joita olen katsellut itselleni. Omia kommentteja unohtamatta! :) On muistettava että naisten vartalot ovat erillaisia, aivan  kuten miestenkin. Kaikki merkit ja mallit eivät sovellu kaikille.

Minä olen tällainen aika laihahko perus-Irma -tyyppinen ratkaisu ja kranttukin vielä.. joten vaatteen pitää istua täydellisesti jotta sen kanssa on mukava hiippailla metsissä. niin ja talvella pitää olla lämmin.

Metsästysvaatteet on tehty käytettäväksi. Niiden tulee olla eri tilanteisiin ja vuodenaikaan soveltuvia eli eri tyyppisiä ja kuosisia vaatteita tarvitsemme myös me naiset! Metsässä pitää olla mukava liikkua mutta myös olla paikallaan passissa tai kytiksellä.

On ymmärrettävää että metsästysvaatteita myyvät liikkeet eivät pysty ottamaan kaikkia malleja tarjontaan, varsinkin jos ne eivät mene kaupaksi. Onko naistenvaatteita mainostettu kohdennetusti naismetsästäjille? En ole ainakaan huomannut..

Itse seuraan uutuuksia merkkien omilta nettisivuilta. Paras keino pysyä perässä! Näiden selaaminen on tylsillä junamatkoilla parasta ajanvietettä. Niin ja jos tästä puuttuu joku loisto merkki niin ilmianna heti! :)

Nämä on hauskoja :D ChasingAnimals.com

  • Härkila - Näitä olisi kiva päästä testaamaan. Oma suosikkini on Estelle-takki mutta aika hintavahan se on. Onko sitten hintansa veroinen?
  • Chevalier - Suosikkini. Olen ollut tyytyväinen ja seuraava hankintani on Gale windblocker. Merkki istuu minun vartalolle. Huom! Camot näyttää kivalle.
  • Under Armour - Näitä suosittelen! Aivan ihania <3 ja minun vartalolle sopivia :)
  • SwedTeam - Oma suosikkini on Ontario -takki.
  • Pinewood Rosa - Rosa-tuotteista menee rahaa syöpäjärjestölle. Mukana myös Peltori ja Zodiak! Piristystä jahteihin!!! Pakko saada!
  • Pinewood - Itselläni on peruspuku ja olen ollut ihan tyytyväinen
  • Beretta - Italialaiset osaa <3 Ehkä kesälomamatkaltani tuon jotain kivaa! :)
  • Blaser kesätakki ja housut - kesätakki on minun mieleen siis ihan muuten vain pidettäväksi..
  • Blaser talvitakki ja housut - Housut näyttää mielenkiintoisille ja voisi toimia metsässä ja takkia voisin pitää muuten vaan.. :)
  • Blaser fleece - Suosikkini!
  • Seeland - Seelandin vaatteita saa ostettua useammastakin verkkokaupasta
  • Erätukku - Premium Lady puku - Erätukun peruspuku on edullinen ja hyvä peruspuku joka sopii moneen vartaloon
  • Sasta
  • Bergans - On norjalainen merkki ja mallistosta löytyy joitakin naisten malleja...ainakin ollut joskus, nyt en vain bongannut.